ilk kez lise yıllarımda okumuştum bu kitabı üçüncü gün bitirmiştim.kendimce aşk'ın ne demek olmadığını anlamıştım. şimdi beni tekrar okumaya sevk eden şey belki yıllar içinde yaşadıklarımın tanıdık gelmesidir emin değilim fakat bu kez kolay sindiremediğim bir gerçek çünkü çok daha fazlası var imiş.
ek olarak öneririm
Fatih Harbiye