Oruç Aruoba okumak benim için bulmaca çözmek gibi geliyor nedense. Her cümlesinde bol bol düşündürüyor. Söylediklerinin anlamlarını keşfetmek büyük zevk veriyor. Benim gibi Oruç Aruoba seven bir arkadasımla okuyoruz kitaplarını ve başından sonuna kadar derin bir sohbet halinde olmak büyük keyif veriyor.
Benlik kitabı da çok etkileyici ve içsel bir yolculuktu. Okuduğum Uzak ve Yakın kitaplarında olduğu gibi bu kitabı da bölümlerlerden oluşuyordu. 4 bölüm vardı Benlik, Burada, Yengeç ve Sahicilik Sahtecilik üzerine Geri Bakışlı Notlar adında. En uzun bölüm Yengeç'ti ve tam bir içe yolculuktu. Yengeçlere bakış açım değişti resmen.Okudukça içimde ki sesin ne olduğunu buldum. Evet benim içimde de bir Yengeç var ve sürekli bir içimde kıskaçlarını takırdatıyor. Sürekli bir kendimi sorgulatıyor.
Düşünerek, kelime oyunlarını çözerek, keyif alarak okudum. Okuyan ve okuyacak olanlara keyifli okumalar ve bol düşünmeler dilerim...