Puan vermedi·77 syf.····Okunma: 17 Haziran 2017 11:43 "Muhammed'in tabutu" benzetmesi okuma isteğimi kırsa da kitabı bitirdim.Bunu bir sübliminal mesaj olarak algıladığımı belirtmek isterim.Bu olumsuzluğa rağmen kitaptan etkilendiğimi söyleyebilirim. Özellikle Dr.B'nin hücre günlerinde zamanla,zamansızlıkla, hiçlikle, içtekiyle,
yanlızlığıyla olan mücadelesini, satranç üzerinden vererek ayakta kalmaya çalışırken o yaşadığı ruhsal gerilimler iyi aktarılmış.Izlenimlerim bu kadar...