Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört SaatStefan Zweig Kitapta gerçekten çok hoşuma giden yoğun bir duygu aktarımı var. Gençken yaşadığı yoğun bir arzunun peşinden gidip normalde yaşadığı hayat tarzından çok uzak bir gece geçirmiş bir kadın, bu geceyi kendine sır gibi saklamıştır. Artık bu hikayeyi daha fazla içinde tutamayacağını fark edince kendisini yargılamayacağını düşündüğü bir yabancıya içini döker. Ben bitirdiğimde bir tutkunun peşinde koşup kendini hiçe sayması üzerine yine de istediği sonuca ulaşamamış olmasından etkilendim.