Lisedeyken okuduğum bir kitaptı. Dizüstü edebiyatta en sevdiğim yazar. Eğlenmek için okuyabileceğiniz bir kitap. Yaşadığı kötü olayları mizahi bakış açısıyla anlatarak trajikomik durumlar yaratıyor. 3 kitabını okumuştum
Bir Alex DeğilimOlsa Dükkan Senin