Kitabı zamanına ve amacına göre değerlendirdiğimde meraklılarına öneriyorum. Fakat günümüzde yazılmış bir kitap olsaydı zaman kaybı, okuyacak daha güzel kitaplar var derdim. Sık sık tekrarların olmasının amacı olduğunu farkındayım ama beni çok sıktı. En iyi yanı ise erkek gözüyle kadın tarafından yazılmış olsa da erkekleri çok iyi yansıttığını düşünüyorum. 3 farklı erkek karakterin olması ve sonuna kadar karakterterlerin tutarlı olmasını sevdim. Okumadan önce çok beklentim olduğu ve oluşan sorularıma cevap alamadığım, yer yer gereksiz uzun geldiği için puanı düşük verdim.