00.00 Hakkında...
8/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2023 22:35
Kitap aslında ödev bahanesi ile başlayıp, Nazlı'nın kendini bulma hikayesine dönüşüyor. Nazı'yı okumak çok hoşuma gitmedi, yalan yok ama Buse'yi bulması çok güzeldi. Buse bana daha iyi ve sıcak geldi çünkü kasıntı değildi. Buse kendi gibiydi:) Olmadığımız biri gibi davranmak çok zor olabilir ama kendimiz gibi davranmak kolay gibi gözüksede bazen de en zoru o olabilir. Şartlara göre değişiyor galiba... Kitap akıcı olmasına rağmen hastane sahnesinden sonra daha çok akıyor. Hastanedeki kız da zaten 01:01 Bugün Adımı Sen Koy da karşımıza çıkıyor. O kızdan öğrenecek çok şeyimiz var galiba. İyi ki Nazlı'ya ve birçok kişiyi etkileyici cümlelerini kurdun ve bizi etkiledin. Ezel'e gelirsek, Seda Sayan'ın dediği gibi "Gel lan! Seviyorum seni!" Ecem'e gıcık olduğum sahneler olsada o kötü biri değil ve sadece arkadaşına yardım etmek isteyen biriydi. Aynı zamanda da hikayenin en masumuydu. Kitap 8.5 tu ama galiba burada küsüratlı puan verme yok ya da ben bilmiyorum (uygulamayı yeni keşfediyorum) O yüzden direkt 8 verdim. Okumaya değerdi. N. G. Kabal
Gençlik
00:00 Biri Sizi DüşünüyorN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20208,6bin okunma
·
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.