Ahmet Ümit'in okuduğum diğer kitaplarından farklı bir tarzı var. Adondan da anlaşılabileceği gibi masal. Masal anlatımındaki tüm klasik öğeler klasik anlatımla uzunca yazılmış. Anlatımlar beş ayrı karakter üzerinden aynı dalgalanmalarla ve nerdeyse aynı tarzda verilmiş. Beklediğimi bulamadığımı ve kalemi bu kadar akıcı olan bir yazardan daha fazlasını beklemiş olmalıyım ki sonunu getiremedim. Belki bir ara tekrar denerim. Okumayı düşünenler için; Ahmet Ümit'i seviyorsanız denenebilir, herkesin beklentileri farklı.