Yaani güzel ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Okurken sıkıldığım zamanlar oldu. Devamlı ayrılıklar yaşanan bir aşk hikayesi okudum. Yaşanan olayların etkileyici bir yanı yok gibiydi, özellikle sonu çok anlamsız bitti, hikaye yarıda kaldı. Sanırım yazar bizim hayal gücümüze bırakmış. İlk incelemem ne yazacağımı da bilemedim aslında yorumum bu kadardı burada bırakayım.. Normal İnsanlarSally Rooney