yetersizliklerimiz olduğunda da canımızı pek fazla sıkmayalım; zira yetersizliğin hiç olmayışı da bir bakıma yetersizliktir...
Sayfa 33·Kitabı okudu
Edebiyat
·1 alıntı·
818 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.