~ - Niçin uyuyorsun? - Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için... ~
1000Kitap
··6 alıntı·
2 +1'leme
·
916 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Bu paylaşımı depremden 10 gün sonra yapmıştım. Şimdi tam 10 ay geçti. Zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Ama geçerken bıraktığı hasarı yok etmiyor. Aksine hatırlatıyor durmadan, inatla..!🍂
Bir gün öleceğim kimsecikler bilmedi ne den o kadar uyduğumu. Ruhum öldü be ruhum ... yaşamak ağır geliyor
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Ah ah...👌🥀
Ne demişti Cemal Süreya "Mutlu uyumak lazım azizim... Madem uyku yarı ölüm halidir, o halde mutlu ölmek lazım; her gece..." Kim bilir belki bir gün hiç uyanamayabiliriz. onun için mutlu ölün!
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 👍
Pazartesi gününden beri nefes alamıyoruz nefesimiz bizi boğuyor uyumak mümkün mü?
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Hem nefesimiz ağır geliyor, hem soğuk eve giremiyoruz hemde sallanıyoruz...Yani özetle uyuyamıyoruz 😔