Sineklerin TanrısıWilliam Golding
Uygar dünyanın baskısından uzaklaşan insanın ve hatta çocuğun vahşileşip belki de fıtratında var olan kötülüğü en acımasız şekilde ortaya çıkardığı kaotik bambaşka bir dünya..
Yazar ile tanıştığım bir kitap oldu nitekim çok da memnun oldum tanıştığıma :)
Başlarda ıssız bir adaya düşen çocukların hikayesi gibi görünse de aslında ilerledikçe analiz ve tahlillerle derinleşiyor ve sonuna geldiğinizde büyük aydınlanmalar daha doğrusu içten içe bilip kendimize bile itiraf edemediğimiz yanların bir kez daha farkına varıp bayağı bir zaman tesiri altında kalacağımız bir kitap.
Mutlaka okunmalı :)