Bunun gibi kitapları şişirenlerin.. neyse..
İşkence çektim resmen yaa saçmalık başka bir şey değil !!
Ne olay örgüsü var ne anlam örgüsü var ne bağlantı var.. bir tek ne var " cinsellik " var.. terbiyesizlik var. Ahlaksızlık var başka bir şey yokk..
Edebi değeri olmayan bir şeydi yani ne diyim.
Okumaya değmez yani , zamanınızı boşuna harcamayın bu kitaba.
Saygılarımla ;)