Kitabı okuyalı baya bir zaman oldu fakat hala bana bir şeyler kattığını net bir şekilde hissedebiliyorum. Çok beğenerek okuduğum bir kitap verilen mesajlar, kitap karakterleri beni çok bağladılar. hani bazen bir sayfada on dk düşünüyordum. benim için bundan sonraki kitap daha güzel ama bu da okunmaya değer bir kitap . 00:00 Biri Sizi DüşünüyorN. G. Kabal