Kitabın adı ilgimi çekti, konusunu da okuyunca seveceğimi düşünüp aldım. İlk 100 sayfa gerçekten sürükleyiciydi ve severek okudum. Fakat ondan sonrasına sadece hüzün hakimdi. Farklı öyküler anlatılıyor, onlarca karakterden bahsediliyor ve hepsi de üzgün, yalnız, kırgın. Çok fazla betimlemeye ve mübalağaya yer verilmiş. Yazar edebi dilini kullanmak istemiş fakat bunu çok fazla yaptığı içinde yalınlıktan oldukça uzaklaşmış. Tavsiye oranım: %25