Çok fazla kitap okumayan biriydim ve kitap okumaya başladığımda okuduğum ilk kitaplardan biri oldu #k:566. Çok sıkı, birbirini asla bırakmayan, sadık iki arkadaş ve yaşadıkları sıkıntılar vardı. Her şeye rağmen birbirlerine sahip çıkan, hayalleri ile hayata tutunan iki arkadaş.Bu kitaptaki en çok dostluk konusunu sevdim. Kitabın sonunda Lennie yazık olduu ve ona çok üzüldümm. İyi kalpli Lennie'm benim. Kısa ve sıkmayan akıcı bir kitap herkese okumasını şiddetle tavsiye ederimm John Steinbeck