📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dünya hiç de iyi bir yere gitmiyor" diyor üstadım. Ne de güzel demiş.
Üç farklı olay, üç farklı kadro, üç farklı sonla biten öyküler. Bir insan ne kadar iyi de olsa bazen duygularına hakim olamıyor ve kötü şeyler yapabiliyor. Bunun en güzel örneği de bu kitaba konu olmuş. Ve bir cinayet ne kadar üstün bir zeka ile de tasarlansa ne kadar birinin üstüne yıkılmaya kalkışılsada sonunda doğruların gün yüzüne çıkmak gibi bir huyu vardır herkes yerini buluyor... Üç farklı olay da farklı sonuçlar çıkarılıyor, farklı dersler veriliyor. Kalemine aşık olduğum Ahmet Ümit 'in bu muhteşem kitabı kesinlikle okumaya değer gerçektenn
Çok fazla kitap okumayan biriydim ve kitap okumaya başladığımda okuduğum ilk kitaplardan biri oldu #k:566. Çok sıkı, birbirini asla bırakmayan, sadık iki arkadaş ve yaşadıkları sıkıntılar vardı. Her şeye rağmen birbirlerine sahip çıkan, hayalleri ile hayata tutunan iki arkadaş.Bu kitaptaki en çok dostluk konusunu sevdim. Kitabın sonunda Lennie yazık olduu ve ona çok üzüldümm. İyi kalpli Lennie'm benim. Kısa ve sıkmayan akıcı bir kitap herkese okumasını şiddetle tavsiye ederimm John Steinbeck