Bazı aşklar ölümcül olurmuş bu aşk da onun gibi. Nüzhet aşkı uğruna değmedi bence. Başta fazla sarmayan fakat acaba nasıl bitecek diye bir hevesle okunacak bir kitap. Sonunun böyle biteceğini düşünmezdim ama gerçekten benim için güzel bir kitaptı.Yabancı kelime çoktu. Fakat sayfa sayısı az olduğu için sıkılsanız bile bir çırpıda okuyacağınız bir kitap olacağını düşünüyorum.Okumadan geçmeyin derimm