Cengiz aytmatov bu işin üdtadı! Yine bizi alıp alıp götürüyor, her duyguyu yaşatıyor bize. Çok hızlı ,aksiyonlu başlıyor, dişi kurt akbar ve ailesinin çok zor geçen yaşamlarını ve insanlar tarafından gördükleri işkenceleri anlatıyor. Daha sonra bu olayların bir papaz öğrencisiyle kesiştiği noktayı gösteriyor. Bu kısım tabi biraz daha sakin geçiyor ama sonunda hiç beklenmedik bir hikaye daha çıkıyor ortaya . Akbar ve taşçaynar iki sefer yavrularını insanlardan koruyamamın üzüntüsü ile tekrar göç ediyor ve tekrar yavruları oluyor, burda da yine insan zulmüyle karşılaşıyor yavrularını çoban çalıyor ve hikaye burda patlıyor, müthiş bir sonla bitiyor.( bu kısımda spoiler vermek istemiyorum ). Üstat yine harikalar çıkarmış , üzüntü , mutluluk , heyecan hepsini yaşatıyor bizlere. Cengiz Aytmatov