"Dünya hiç de iyi bir yere gitmiyor" diyor üstadım. Ne de güzel demiş.
Üç farklı olay, üç farklı kadro, üç farklı sonla biten öyküler. Bir insan ne kadar iyi de olsa bazen duygularına hakim olamıyor ve kötü şeyler yapabiliyor. Bunun en güzel örneği de bu kitaba konu olmuş. Ve bir cinayet ne kadar üstün bir zeka ile de tasarlansa ne kadar birinin üstüne yıkılmaya kalkışılsada sonunda doğruların gün yüzüne çıkmak gibi bir huyu vardır herkes yerini buluyor... Üç farklı olay da farklı sonuçlar çıkarılıyor, farklı dersler veriliyor. Kalemine aşık olduğum Ahmet Ümit 'in bu muhteşem kitabı kesinlikle okumaya değer gerçektenn