“İnsan gençken, ne geçmişi ne de geleceği düşünmesi gerekmiyorken, güzel bir yaşamdı bu.”
Edebiyat
·
3.020 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Türkiye de mümkün olmayan bir yaşam, aklımız hem geçmişte hem gelecekte ümitsizce
Merve S.
Gönderi Sahibi
O kadar haklısınız ki… insan bugününde sıkışmış hissediyor