Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 08 Mart 2023 17:08 Başlarda beni etkilese de sonlara doğru "hadi artık bu kadar uzatmaya gerek var mı? " diye sorgulatan bir kitap oldu. Kitapta Harun Bey'in defterini okumaktan çok başka şeyler okuduk ana konu çok geri planda kalmıştı bence. Çok daha iyi kurgulanabilirdi ve çok daha iyi yerlere gelebilirdi, yine de kötü değil 6/10.