Eleştiri
3/10
·256 syf.··
2023 30. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2023 21:13
Hayatım boyunca okuduğum en kötü kitaplardan biriydi. Saçma sapan aralara matematik bilgisi sıkıştırılmaya çalışılmış adeta zorlama cümleler, edebiyat tadı vermeyen adeta bitse de gitse dediğim tarzda bir kitaptı. Devrim konusunu ve baskıyı işlemesinden dolayı 3 yıldız verdim.
Bilim-Kurgu
BizYevgeni İvanoviç Zamyatin · İthaki Yayınları · 202011,9bin okunma
·
122 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.