Puan vermedi·472 syf.··
2023 30. kitabı
Ayyy ayyy ayyyy ilk defa bir kitap hakkinda inceleme yaziyorummmm aşırı heyecanliyimm umarım begenirsinizzzz... Kitap gercekten cok guzeldi,insanın okudukça okuyası geliyor. Elinden hic birakamiyor seni kendisine oyle bir bagliyor ki ayrilamiyorsun ondan... Ben hatta kitabin ortalarinda yavaş yavas okumaya baslamistim kitabin bitmesini istemiyordum. Cidden cok guzel bir kitapti size cok ictenlik bir sekilde tavsiye ediyorum. Bu arada okudugunuzda iletinin altina yorum yaparsaniz kitap hakkinda konusuruzzzz. Beyza Alkoç
İnceleme
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
95 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Açıkçası Beyza Alkoç'un Enkaz Altındakiler adlı kitabını okudum, yani zorla bitirdim diyebilirim, işkence gibi geldi bana. Ama bunu okumadım, okumak da istemem :D Çünkü her bir kurgusu birbirine benziyor gibime geliyor. Ayrıca hep sıradan ve basit konular ele alınıyor. Ergen aşıkları gibi vs vs.. Ama tabii zevkler tartışılmaz. Sen beğenirsin, öbürü beğenmez :D ✨ İyi okumalar. ❥❥
kayipyildiz13
Gönderi Sahibi
@Drapplee okudugum bolumu begenmemek bana ters düserr :D