Açıkçası Beyza Alkoç'un Enkaz Altındakiler adlı kitabını okudum, yani zorla bitirdim diyebilirim, işkence gibi geldi bana. Ama bunu okumadım, okumak da istemem :D Çünkü her bir kurgusu birbirine benziyor gibime geliyor. Ayrıca hep sıradan ve basit konular ele alınıyor. Ergen aşıkları gibi vs vs.. Ama tabii zevkler tartışılmaz. Sen beğenirsin, öbürü beğenmez :D ✨ İyi okumalar. ❥❥