Sahte Krallık Kitap Yorumu
7/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2023 19. kitabı
Koşullar her zamankinden daha zor, kaybedilecek şeyler ise daha değerli. Kaz Brekker ve ekibi, hayatta kalacaklarına inanmadıkları bir soygunun üstesinden gelmeyi başarır. Fakat büyük ödülü paylaşamadan kendilerini tekrar ölüm kalım savaşının ortasında bulurlar. Grisha dünyasının kaderi, şehrin karanlık sokaklarındaki intikam savaşına bağlıdır. Kaz ve ekibinin ise ne pahasına olursa olsun bu savaşı kazanmaktan başka çaresi yoktur. • Selamlar! Fotoğrafta gördüğünüz kitap Kargalar Meclisi'nin ikinci kitabı. Konusunu spoilersız anlatmak pek mümkün değil çünkü ilk kitapla bağlantılı ve ne dersem spoiler olur. Diyebileceğim şu ki Kaz ve ekibi hakkı olanı almak için mücadele ediyor ve dolaylı yoldan ucu grishalara da dokunuyor. Konunun işleyişi oldukça güzel olsa da ilk 150-200 sayfası bana akıcı gelmedi. Çok ağır gelişmişti her şey. Kaz Brekker zekâsıyla beni defalarca kendine hayran bıraktı. Tam olarak bir ekip olmaları ve bütünleşmeleri çok çok güzeldi! Birbirlerinin arkasını bu sefer 'arkadaş' ya da daha fazlası oldukları için kolluyorlardı. Bu kitap da dil olarak her zamanki güzelliğindeydi. Karakter gelişimleri ilk kitaba göre çok daha iyiydi. Özellikle Kaz, Inej, Jasper ve Mat oldukça güzel işlenmişti. Kitabı fazla uzatmamasına rağmen o kadar ana karakterin karakter gelişimini mükemmel bir şekilde anlatmıştı. Grisha serisini okuyanlar için: Tanıdık karakterlerimiz vaaar! Zoya, Genya ve Nikolai'yı görme şansını elde ediyoruz. -çok duygulandım- Kitapta sevmediğim noktalar oldu. Bana kalırsa kitap ilk kitabın güzelliğini taşımıyor. Beklenmedik ve bence hiç hoş olmayan önemli bir olay vardı. Bu da baya sinirimi bozdu. Ağlayarak kitaba kafa atıyordum en son. Kaz&Inej çifti ve onların karakter gelişimi olmasaydı hiç bile sevmeyebilirdim. Sonunun biraz açık uçlu olması da beni tatmin etmedi. 10|7 29 Ağustos 2020 Leigh Bardugo
Edebiyat
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
·
483 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba seri 18 yaş üstü mü
Işıl Limae
Gönderi Sahibi
Merhaba, cinsel içerik yok. Hırsızlık, şehir politikası gibi şeyler var. +16 diyebilirim.
Anladım teşekkürler
Işıl Limae
Gönderi Sahibi
mahpâre Rica ederim