İncelemenizi okuyup anlayamadığım için beğenemedim. Genellikle yorumlarınızda çeviriyordunuz, çok ince bir düşünce. (Burada aynı inceleği göstermemişsiniz olarak algılamayınız lütfen.) Kürtçe paylaşımları beğenmemeyi de ırkçılık olarak gören bir kesim var. Bu yorum bir vesile olsun istedim, dilden ötürü beğenmeme söz konusu değil; anlayabildiğim sürece beğenebilirim. Yine de emeğinize sağlık. ✨️