Uslanmış Gönlün, yazarın ilk eseri ve 10 kısa öyküden oluşuyor. Hatice Ebrar Akbulut hanımın gerçekten çok zarif bir kalemi var, cümleleri ruhunuza dokunuyor. Kitapta şöyle bir cümle geçiyor: "Öykü yazabilmek, başlı başına bir hünerse bu hünerin yarısı hatta belki de yarıdan fazlası onu görebilmek, hayatın içinden çekip çıkarabilmek değil miydi?" Bu kitapta yazarın bunu yaptığını düşünüyorum. Hayatın içinden çekip çıkarılmış gibi öyküleri. Bazı cümleler hayatın içinde yaşadığımız duyguların nokta atışı tasvirleri sanki.
Kalemi elinizden bırakamayacağınız, birçok satırın altını çize çize okuyacağınız bir eser.
Tavsiye ederim