“Odamda tek başıma olmayı diledim;kitaplarımla baş başa,bu insanlardan uzakta.”
Sayfa 100 - Everest yayınları 53.Basım:Aralık 2016
··8 alıntı·
5 +1'leme
·
54,2bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Derya Kaplan kitap hakkında görüşlerini bekliyorum. :))
Çok mu uçuk bir şey diledim? :l
yasemin
Gönderi Sahibi
Hayırr olacak inşAllah😊🥰
Kitapseverlerin her zaman ki hali
yasemin
Gönderi Sahibi
☺️
o sırada dünyanın gürültüsü..