·256 syf.····Okunma: 18 Mart 2023 00:47 Kitap isminden de belli olduğu gibi ‘ben’i anlatıyor yani bize benlik kelimesini hayatımızda var eden ‘nefsi’mizi. Kitap üçüncü kişi anlatım ile anlatılıyor. Bu kişi de nefis. İlk kez bir kitapta yazar ile değil de sanki bir nefis ile konuşulduğunu okudum. Bu da kitabı okuyucu tarafından ilgi çekici kılıyor. Eğer “nefis” ile konuşmak isterseniz bu kitaba başlayabilirsiniz. Yazarın da dediği gibi "Her kitap bir kişi için yazılır." diyorlar. “Belki de bu kitap yalnızca senin için yazılmıştır.”