6 günde yarısını okumuşum neredeyse. Normalde bu kadar yavaş okumam. Ama üstümde bir ağırlık var. Bir süredir doğru düzgün okuyamıyorum. Hatta hiçbir şey okumak istemiyorum, tüm kitaplar bunaltıcı geliyor. Hevesimi iyice kaçırmamak için minik minik ilerliyorum o yüzden.