Şükrü Erbaşın ölmüş eşine ithafen yazdığı bir kitap, sadece kitap değil bir yas...
Ona olan aşkını her satırda hisettiriyor.Özlemini o kadar güzel satırlara dökmüş ki şunu dedim kendime insan bu kadar mı güzel sever.
Bitmesin diye ağır ağır okuduğum bir kitap oldu.
Güzeldi her kelimesiyle her mısrasıyla...
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma