Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
Sayfa 472 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 23. Basım, Mart 2022.·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
48,8bin Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Neden?
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Böyle olması gerekiyor belki de...
Ortada büyük kirlilik mevcut….
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kuşkusuz...
Hocam son dönem öyle çok psikolog okudum, seyrettim, dinledim ki. Aklımda kalanları izninizle paylaşmak isterim. Konu acı ise bunun sebebine odaklanmak gerekli yani mevcut hayatı ve onun konforunu etkileyen bir durum var mı? Yoksa geçmiş ve gelecek ile mi ilgili bu duydu durumu. Acıyı besleyen kaynak geçmiş ya da gelecek ile ilgili ise sizlanmak yerine kabullenmek gerekiyor. Acıyı besleyen kaynak şimdiki zaman ile ilgili ise şikayetlenmeden, cesaretle eyleme geçmek gerekiyor. Çocukluk ile ilgili olumsuz durumlar varsa, o dizleri yaralı çocukla yani içimizdeki çocukla bağ kurmak, yetişkin olmanın verdiği sorumluluk duygusu ile yaklaşmak gerekiyor. Günlük yaşantıyi olumlu hale çevirmek, olumsuz duyguların etkisini azaltmak çoğu zaman mümkün çünkü insan olarak bizler her koşul ve şarta uyum sağlamak üzere tasarlanmış ve yaratılmışız diyerek toparlamış olayım. İstifade edilmesi niyetiyle, saygılarımla...
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu faydalı yazınız için teşekkür ederiz 🙏
Hayatın en önemli özelliklerinden biri budur
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Doğru