Keşke, diyorum İnsan insanı hiç tanımasaydı
Edebiyat
··2 alıntı·
19bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
E be nasil olurdu ki ..bu cümleyi hangi manayla yazmış olabilir acaba 🤔 samimilikten mi bahsediyor acaba
Tövbe deyin yaa. ☺️☺️☺️
Yok ya o kadar değil insanlara sınırım.