K
@Cokmuonemli · 3yıl
Takip Et
Keşke, diyorum İnsan insanı hiç tanımasaydı
Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan Bir Eksik Sözdür
Şükrü Erbaş
1630 beğeni
·
28 paylaşım
·
2 alıntı
·
19bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kırıkbirkalp
E be nasil olurdu ki ..bu cümleyi hangi manayla yazmış olabilir acaba 🤔 samimilikten mi bahsediyor acaba
Psikolojik Danışman
Tövbe deyin yaa. ☺️☺️☺️
1
Fatma Alkasem
Yok ya o kadar değil insanlara sınırım.
3