·331 syf.····Okunma: 19 Nisan 2023 07:30 Demagoji ne diye sorarlarsa artık bu kitabı söylerim. Bu kadar basit bir konuyu bu kadar detaylıca anlatması beni sıktı sıktı duvarlara attı. En temelde herkesin anladığı ve anlaması beklenen mesaji anladığımı düşünmekle birlikte bu kadar rağbet görmesine yine de anlam veremedim. Kesinlikle kötü bir kitap olmamakla birlikte korkunç hislere kapıldığım için okumak çok fazla canımı sıktı. Buna ek olarak metin içinde hangi sözün kime ait olduğunu, konular arası geçişi falan anlamak epey zor oldu. Tire çekerek konuşmaları belirtselerdi daha anlaşılır olurdu. Yazarın körleri tarif ederken sürekli uzun uzun sıfatlar kullanması zaten canımdan bezdirdi. Gerçekten başladım bari bitsin diyerek okudum, 1998 Nobel Edebiyat Ödüllü bahse konu kitabı.