Hayat bize hiç bir zaman istediğimizi vermez.Nerde ne zaman olacaksak onu doğru algılamalıyız.Birine verilen görev uzun bile olsa o sonlanıcak.Elimde olsa O Kremlinide seyrederdim,ama ben o solucanda takılı kaldım.Ölmek için acı çekeni öldürmek.Yaşamak içinse yaşanları gömmek oldu onun kaderi.O her kesi kurtardı.Kendisi bunun farkında değildi.
Sanki hiç yaşanmamış gibi.