·574 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mayıs 2023 03:51 Kitabı okumadan önce filmini de izlemiştim çok beğenmiştim. Normalde bir şey izlerken çok sık ağlayan biri değilim ama filmin sonunda ağlamıştım. Filmin kitaptan uyarlama olduğunu öğrenince hemen alıp okumaya başladım.
Yazarın betimlemeleri sayesinde her sahne gözümde canlandı adeta. Sonunda Liesel'in ilerdeki halini görebilmek azcıkta olsa mutlu etti. Onun dışında sonu beni baya ağlattı zaten.
Bu kitap bir kurgu belki ama Dünya Savaşı sırasında Liesel gibi binlercesinin ve Max gibi de binlercesinin olabilme ihtimali tekrardan savaşın ne denli yıkımlar meydana getirdiğini tekrar hatırlatıyor.