Yine bir Stefan Zweig klasiği daha #k:77618. Bir çırpıda bitecek bir novella. Başlayınca acaba ne oluyor diye merak ettiriyor kendisini.
Arkadaşım ben de okuyacagım anlatma dediği için içeriğe hiçbir şekilde girmiyorum :) Stefan Zweig kitapları çerezlik kitaplar gibi görünsede derin anlamlar içeriyor. Az ama öz oluyor. İçerisinde betimlemeler, derin anlatımlar olsa da sıkmıyor. Çünkü uzatmıyor mevzuyu ve hemen sadede geliyor. Bu yüzden okurken keyif alıyor insan. Bu kitabı da böyle bir kitap.
Keyifli okumalar dilerim herkese...
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma