Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
· Kitaptan aldığım mesaj hayatımızda kendimizi yalnız hissettiğimizde hiçliğe sürüklenirken hiçbir şeyin anlamı olmadığını görürken hayatına bir anda giren sevimli bir canlı nasıl değiştirir? sorusuna sorumluluk diyorum.
Hayatlarımıza baktığımızda aslında her birimiz sorumlulukları yok mudur? Bu sorumluluklar aslında bizi hayata bağlamaz mı ?