İsmini gördüğümde, merakla okumak istediğim kitaptı. Sağlık çalışanı olmama rağmen, kime hitap ettiğini anlayamadım. Hayat hikayesi mi okuyorum yoksa bir doğal tedavi metodları mı anlamadım. Hekimlere mi hitap etmiş yoksa normal insanlara mı? Hekimlere tedavi yolları mı anlatıyor, yoksa normal insanlara mı? O kadar karışık ve gereksiz bir kitap olmuş. Kitaplığımdaki hiçbir kitabı satmam ama bu kitabı satacağım. Ve fiyatı da bu seviyeye göre yüksek. Sanırım yazarın sadece yazmak için hevesi vardı, bir şeylerle uğraşmış.. Birim - Hücresel Sağlıktan Ruhsal Yolculuğa