Sayın Doğan Cüceloğlu ve İrfan Erdoğan hocalarımızın farklı şehirlerde ve mekanlarda öğretmenliğe dair yapmış oldukları sohbetleri içermektedir. Her öğretmenin okuması gereken başucu kitaplarından biri olmalıdır diye düşünüyorum. Öğretmenlik yapmak ve öğretmen olmak arasındaki farkı o kadar güzel ve farklı bir bakış açısıyla anlatıyorlar ki. Öğretmenlik yapmanın değil de öğretmen olmasının önemini kavrıyorsunuz. Kısacası bütün öğretmen ve öğretmen adaylarına bu kitabı tavsiye ediyorum. Öğretmen OlmakDoğan Cüceloğluİrfan Erdoğan