Kitap çok güzeldi. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Dili yalın ve anlaşılırdı o yüzden 12 yas ustu okurların okuyup anlayabilecegini düşünüyorum. Kitap hikaye tarzındaki kısa kısa ve öğüt verisi niteliklikteydi bu çok hoşuma gitti. Yazarın başka kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy