Çocukluk dönemlerimde okuduğum yıllar sonra tekrar okuma isteği duyduğum çok güzel bir eser. Her ne kadar 17. yüzyıl Fransa'sında yazılmış dahi olsa bu eser, bence konu bakımından ve üslup açısından çağ ötesi bir eser. Genel itibariyle güzel bir intiba ile okunan eser olsa dahi kimi yerlerinde okuma seanslarınıza kahkahalarınız karışabilir ve eser bitiminde herhangi bir tiyatro sahnesinde izlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Keyifli Okumalar...