Kesinlikle akıcı, insanı kolayca hayale sürükleyen, anı yaşatan bir kitap. Ancak bir okur olarak benim biraz sıkıldığım konu; kısımlara başlamadan önceki fazlaca yapılan ve aşırı derece uzayan betimlemeler.
Kısacası; doğayı betimlerken, anlatırken, Yaşar Kemal üstadım biraz fazlaca cümleleri uzatmış. Ama bu uzun cümleler tabii ki de romanın üstünü gölgeleyemez. Harika bir kitap. İnce Memed 2Yaşar Kemal