Türk edebiyatının en iyi 3 romanından biridir. Yazarın sanki o yıllarda yaşamış gibi bir kalemi var. Betimlemeler, olay örgüsü, yer ve zaman tasviri, akıcılık daha sayamayacağım kadar mükemmel bir başyapıt. Türk edebiyatı gerçekten böyle yazarlar sayesinde kanımca dünyada zirvelerde, bu arada Kemal Tahir’in tüm romanlarını okumanızı tavsiye ederim, hepsi birbirinden güzel..