HAYATI ANLAYIP YAŞAYABİLMEK …… (için)
Hayatın içinden bir anlığına da olsa sıyrılıp hayatın biraz ötesinde duranı, o sükûneti, o ıssızlığı, o sonsuz sessizliği, o ihtiraslardan soyunmuşluğu, o “asude bahar ülkesini” görmeden hayatı anlayabilmek, o hayatı gerçekten yaşayabilmek pek mümkün olmuyordu, gerçekleri anlayabilmek için bazen gerçekleri terk etmek, onlardan uzaklaşmak, ıssızlaşmak gerekiyordu.
Sayfa 87 - ALKIM YAYINEVİ, 3. Baskı, Haziran 2004 (SUYUN TAŞA DÖNÜŞTÜĞÜ AN…)·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
·1 alıntı·
39 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Bir de şu var: #145776307 (kendi sayfam) .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Terk etmişliğinden, uzaklaşmışlıklarından, ıssızlıklarından nasıl geri dönersin hayata? Çünkü gereğinden çok kalmışsındır; kalbin ve aklın sana hayata dön uyarısı verir ve senin artık hayatla aran soğumuştur.