"Eskiden cahillik fazlaydı; şimdi daha fazla. Gittikçe de artıyor."
Edebiyat
·
12 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şuan cahilliğin elit halini yaşıyor gibiyiz.. Bu çok daha kötü bir süreç:((