Öncelikle akıcı bir kitaptı kesinlike. Ancak sonunu Crane nasıl bağlayacağını bilememiş de bu kadar yeter diyip bırakmış gibiydi. Uzun zamandır kitap oluyan biriyim ve son cümleyi okuduğumda verdiğim tepki "Eee?" oldu çünkü bir yere bağlanmıyordu zorlamazsanız. Kitapla ilgili bir diğer negatif yorumum olayı hiç Henry nin gözünden dinlememiş olmamız. Neler hissetti neler oldu bilmiyoruz. Yangın anındaki hisleriyle kalıyor bizde. Belki de kazadan sonra artık aklı yok dendiği için karakterin gözünden anlatmadı yazar ancak hislerini öğrenebilirdik bence.
Faeklı bir konusu olan güzel bir kitaptı. Olay akışını gereksiz olaylarla ayrıntılarla bozmadan ilerletilmesi çok güzeldi. CanavarStephen Crane