Merhaba 1k okurları!
Kitap okumak ne kadar huzur veriyorsa kitabı kitaptan okumak iki katına çıkarıyor o huzuru. Pdf'lere mahkum kalmaktan sıyrılıp hediye kitaplarıma baş vurmaya başladım. Bir de kitap yayın evi olarak kaliteli olunca, "yemede yanında yat," bir nefeste okuyası geliyor insanın. Sağlık sorunları, ev haliyle okuduğum sürece takılmadan, ne zaman başladım, ne zaman bitirdim, benim bile haberim olmadı.
Tiyatro oyunu olup, oyun içinde oyun kurgulayan Anton Çehov hem aşkı, hem sanatı çok derin bir zarafetle anlatmış. 2 puan kırma nedeni, dikkatimi dağıtan isimlerin karmaşası. Bu da bir okur olarak benden kaynaklanan bir sorun.
"Bir martı'nın ahı mı?" acaba diye düşündürtmedi değil. Seven her defa mı sevilmez?! Ya da bu kadar mı çok sevilir?
Spoiler vermeden de bitireyim incelememi..
Keyifli okumalar dilerim...