Ay Demir basımını önce okumam doğru bir tercih olmuş. Incelemesinde de bahsetmiştim bir şey var içime sinmeyen ama adlandıramıyorum diye. Aydemir basımının sonuna görüşler, basıldığı dönemdeki yorumlar, fikirler de eklenmiş, içerik olarak daha doyurucu geldi bana, çoğu cümlede tabii yaa işte bu diyerek eksikliğini hissettiğim noktaları görmüş oldum, bunlara kendi ilk okumam sonrasında rastlamak da ikinci okuma zevkimi gölgelememiş oldu. Değindiğim kısımdaki hususlar hariç, güzel ve Türk Edebiyatına ilgi duyan herkesin okuması gereken bir eser.