·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mart 2022 19:38 Bu kitabı rafta gördüğümde adı çok naif gelmişti.Bu sözü ancak bir çocuk söyleyebilir diye düşünüp diğer kitapların arasından merakla çekmiştim.Bazı kitapları alırken yaptığım gibi kitabın son sayfasını o anda açtım ,okudum.İçimde merak gibi bir şey değilde duygusal bir yakınlık hissettim.Kitabın bana hissettirdiği duygular daha önce tanışmış olduğum bir duygu ile beni tekrar karşılaştırdı.İşte o an kitabı kanatlarımın altına alıp eve gitmeye karar verdim.Okudukça benim onu değil onun beni kanatlarının altına aldığını fark ettim.Dudaklarımda buruk bir gülümseme ile kitabı bitirdim.Ve içinde yazan kelimeleri unutsam dahi bana yaşattığı hissi unutmayacağıma eminim.